Letztes Feedback

Meta





 

Cordoba

hallihalloo

han ghört ihr sind gad chli am versinke im schnee? ja bi mir ischs ezt au ned gad viiiil besser.. am do hets voll ghaglet und mer hend ned chöne ga riiite.. voll schad ischs xi :-S

gester hani denn mit einere woni im hostel kenneglernt  han e chlini tour dur d stadt gmacht und efach alls chli aglueget und ihre ort zeiget woni scho xeh han. isch na cool xii, aber mir hend eus soooo oft verirrt, das ishc unglaublich, susch würi ja behaupte min orientierigssinn isch ned allzu schlecht, aber gester ischs ja e halbi katastrophe xi ;-) sind in parque san martin gange, hend chli d rose und suscht blueme aglueget und denn hemer doch tatsächlich en kolibri xeh.. de isch immer ja nektar sueche bi blueme und denn hemers sogar gschafft es föteli z mache, da bini also scho recht stolz druf, wel die sind soo schnell.. :-)))) die verschidene plazas im zentrum sind scho na schön aber ebe, mer verirrt sich andauernd ;-)

denn gester abig han wele uf de bus und e neuseeländerin isch zwei stund vor mir uf de bus, hend eus verabschidet und 10 min später isch si wider is hostel cho. ihre chlini rucksack isch klaut worde. ufem weg zum busbahnhof isch si agspritzt worde und e frau het so tah als würsi ihre helfe und wo si de chlini rucksack abzoge het zum putze, hets d frau de gnoh und isch devo grenn. de pass, digicam und ipod sind weg. ezt mus si uf BA ga n neue pass mache lah und het müse uf d polizei und alles. isch na krass, dases genau in mendoza passiert isch, wel das eini vo de sicherste städt vo argentinie isch. aber das chan eim efach überall passiere glaubi, mir hend denn aber zur vorsicht gliich es taxi gnoh wel de bus ersch am halb 11 gfahre isch.

d nach isch so mas o menos xii... mini hüfte het mega weh tah -.- isch efach immer unbequemer, drum hani mer ezt vorgnoh dasi mer cama ejecutivo leiste für min negste trip ;-) de isch scho morn mun nur na luege um weli ziit.

Cordoba isch ähnlich wie BA, also mit hochhüser und avenidas und so, Mendoza isch ehe so chli es provinzstädtli. hend hüt morge chli sightseeing gmacht und ezt bini efahc nur kaputt und bin mal froh dasi chan siesta mache. eigentlich heti hüt wele ga gleitschirm flüge aber wegem schlechte wetter gheit das ezt is wasser -.- vllt morn, susch gahni denn ga riite aber das isch ebe au blöd weli susch na e nacht länger mun bliibe wel de direkti bus uf puerto iguazu am halb 6 abfahrt und wär ersch am 6 im hostel. drum muni entweder en indirekte bus neh oder en bus später neh.. aber finds mega schad dass beides ned gaht. das het mer zeiget, dasi amel besser ned zögeret het zum so sache mache sondern sie efach het sele mache. naja ich lueg ezt efach mal aber wett eich scho ned so en stress ha zum vo iguazu uf ba zrugg choo.. wel uf das freui mi eich scho di ganzi ziit.

ja und denn gahts scho bald mal wider uf Ba und denn uf COSTA RICAAA...!! Freu mi dassi wienachte ned iwo uf de welt mun verbringe sondern bi lüüt woni gern han, aber im moment schissts mi scho chli ah dasi ned chan i de schwiiz si und guetsli bache hahhaha. und gritibänz esse und all das züg.. und ja wienachtsstimmig chunnt halt bi dem wetter au ned so uuf, aso jaa so warm ischs ja ezt au ned aber es het efach ke schnee und es isch au ned chalt.. naja mer chan halt ned alles ha, aber am meiste schisst mi ah, dassi ken adventskalender han :-(((((((((( das ghört doch iwie au zu wienachte :-((( aber wie scho xeit, mer chan halt ned alles ha und drum trink ich da min mate a stell vo mim glüewiii...

aso gnüssed de schnee und d vorwienachtsziit, vermiss eu!!

besos <3

1.12.12 19:54

Letzte Einträge: Ciao Ciao Argentina, Ciao Ciao Argentina, Back in CR, Back in CR, résumée erste woche, Dritti und vierti wuche

bisher 0 Kommentar(e)     TrackBack-URL

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)


 Smileys einfügen